Nasz cel to zapewnienie klientom stabilnej i niezawodnej infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych.
Doskonałość na każdym kroku
Spółka Ekoenergetyka-Service jest częścią grupy Ekoenergetyka. Składa się ona z dwóch zespołów- Biura Serwisu i Wdrożeń oraz Biura Obsługi Posprzedażowej. Pierwsze z nich koncentruje się na obsłudze stacji ładowania w trakcie oraz po okresie gwarancji. Zadaniem drugiego jest budowanie trwałych relacji biznesowych z operatorami stacji ładowania oraz partnerami serwisowymi.
Celem EE Service jest stworzenie, utrzymanie oraz rozwój profesjonalnej sieci serwisowej mającej zapewnić operatorom stacji ładowania stabilność funkcjonowania ich infrastruktury e-mobilności.
Naszą ofertę usług serwisowych realizujemy zasobami własnymi oraz poprzez sieć autoryzowanych partnerów serwisowych. Dzięki temu, nasi klienci mogą powierzyć naszym służbom pełen nadzór nad funkcjonowaniem infrastruktury swoich stacji ładowania.
Co oferujemy?
W ramach naszej szerokiej oferty usług serwisowych zapewniamy m.in.:
Profesjonalne wsparcie wielojęzycznego Centrum Zgłoszeniowego
Całodobowy zdalny nadzór nad stacjami ładowania, pozwalający zapobiegać zakłóceniom pracy stacji i z wyprzedzeniem podejmować działania zaradcze
Wykwalifikowany, doświadczony i kompetentny zespół serwisantów spółki Ekoenergetyka-Service
Czas reakcji na przyjęte zgłoszenie do 30 minut
Czas podjęcia działań przez zespół serwisowy przy stacji ładowania do 4 h od chwili przyjęcia zgłoszenia
Własny sprzęt (podnośnik hds i in.)
Pełną logistykę instalacji infrastruktury stacji ładowania pojazdów elektrycznych
Europejska sieć ponad 50’u profesjonalnych partnerów serwisowych
Poziomy wsparcia serwisowego
SL1
Realizowany przez Ekoenergetyke-Service poprzez Dział wsparcia Technicznego 24/7 oraz System Monitoringu Zdalnego, Czas reakcji – do 30 minut. Interwencja zdalna. Centrum Wsparcia Serwisowego. Obsługa 60% zgłoszeń.
SL2
Realizowany przez lokalnego partnera serwisowego EES. Odpowiedzialność za diagnostykę i lokalizację źródła usterki, w określonym czasie reakcji. Interwencja na miejscu lokalnego partnera serwisowego EE-Service. Obsługa 30% zgłoszeń.
SL3
Realizowane przez EES w przypadku, gdy pierwsze dwa poziomy wsparcia okażą się niewystarczające do usunięcia wady. Interwencja na miejscu przez EE-Service.
Nasz zespół w akcji


