Kompleksowa elektryfikacja zajezdni lub linii autobusowej

Jeśli planujesz elektryfikację floty w Twoim mieście – chętnie zajmiemy się tym za Ciebie. Planujemy i wdrażamy program elektryfikacji floty. Zapewnimy proces ładowania autobusów, na którym całkowicie można polegać, a zaangażowane zasoby działają w sposób jak najbardziej wydajny.

  • Text Hover

Oszczędność i bezpieczeństwo

Profesjonalnie przeprowadzona elektryfikacja zajezdni to optymalizacja wydatków, a przede wszystkim niezawodna infrastruktura. Jeśli system ładowania autobusów zostanie odpowiednio zaprojektowany, nie będziesz potrzebować bufora bezpieczeństwa w postaci pojazdów awaryjnych.

Planując pełną elektryfikację zajezdni bierzemy pod uwagę:

  • ilość autobusów,

  • rozkład jazdy,

  • możliwości baterii,

  • dostępną moc,

  • organizację przestrzeni w zajezdni.

Ładowanie Matrycowe

Polega ono na ładowaniu umożliwiającym rozdzielenie mocy pomiędzy poszczególne punkty, zależnie od potrzeby. To jest kluczowa sprawa, by zajezdnia została zelektryfikowana w sposób optymalny, a zarazem maksymalnie wydajny.

Jak to działa? 

Stacje ładowania o niskiej mocy są połączone w jeden system, a moc przepływa w sposób wcześniej zdefiniowany, pomiędzy poszczególnymi punktami. Każdy z nich jest w stanie dostarczyć 4-5 razy więcej mocy, niż pojedyncza stacja, do której został przypisany.

NAJWAŻNIEJSZE DLA WASZEJ FLOTY

Wolne i szybkie ładowanie w jednym

Liczba stacji ładowania w zajezdni jest zaplanowana tak, aby była możliwość naładowania całej floty za pomocą ładowarek o niskiej mocy. Mogą wystąpić jednak nieprzewidziane sytuacje, takie jak spóźnienie autobusu z powodu korków lub prac drogowych. Wówczas, aby plan ładowania nie uległ zachwianiu, umożliwiamy tzw. ładowanie matrycowe.

Pozwala ono zwiększyć moc ładowania pojedynczej ładowarki w ciągu kilku minut. Co więcej, istnieje możliwość dopasowania mocy ładowania pojazdu, w zależności od poziomu naładowania jego baterii lub rozkładu jazdy.

Close