NASZE ROZWIĄZANIE

 

Całkowita elektryfikacja zajezdni lub linii autobusowej

Niektóre miasta dopiero zaczynają kupować swoje pierwsze 1-2 autobusy elektryczne, inne już teraz planują pełą elektryfikację ich floty. Jeśli należycie do tej drugiej grupy, to oferujemy wam wsparcie w planowaniu i wdrożeniu programu całkowitej elektryfikacji zajezdni autobusowej. To wydaje się skomplikowane i takie jest, ale my jesteśmy po to, żeby ułatwić wam ten proces oraz, a właściwie przede wszystkim, żeby zapewnić proces ładowania autobusów, na którym możecie polegać i że używacie waszych zasobów w sposób jak najbardziej wydajny. 

  • Text Hover

Oszczędność i bezpieczeństwo

Jeśli wasz system ładowania autobusów został odpowiednio zaprojektowany, to nie będziecie potrzebować autobusów awaryjnych jako bufora bezpieczeństwa. Dobrze zelektryfikowana zajezdnia oznacza zopymalizowane wydatki i niezawodną infrastrukturę w jednym.

Planując pełną elektryfikację zajezdni bierzemy pod uwagę:

  • Ilośc autobusów

  • Rozkład jazdy

  • Możliwości baterii

  • Dostępną moc

  • Organizację przestrzeni w zajezdni

W ŚWIETLE JUPITERÓW

Ładowanie Matrycowe

Ładowanie matrycowe – ładowanie za pomocą stacji ładowania umożliwiających rozdzielenie mocy ładowania pomiędzy punkty ładowania, zależnie od potrzeby – jest kluczowe dla wydajnej i zoptymalizowanej elektryfikacji zajezdni.

Naczelna Myśl

Stacje ładowania o niskiej mocy są połączone w jeden system, moc ładowania przepływa, w sposób wcześniej zdefiniowany, pomiędzy stacjami ładowania. Każdy punkt ładowania jest w stanie dostarczyć 4-5 razy więcej mocy, niż pojedyncza ładowarka, do której został przypisany.

KLUCZOWE DLA WASZEJ FLOTY

Wolne i szybkie ładowanie w jednym

Standardowo, stacje ładowania na zajezdni są policzone w taki sposób, aby móc załadować całą flotę za pomocą ładowarek o niskiej mocy. Jednakże, takie ustawienie systemu nie bierze pod uwagę nieprzewidzianych wydarzeń. W przypadku niespodziewanego spóźnienia autobusu, np. w wyniku korków ulicznych lub prac drogowych, cały plan ładowania może popaść w chaos. Ładowanie matrycowe pozwala wam zwiększyć moc ładowania pojedynczej ładowarki w ciągu kilku minut. Możecie to zrobić w sposób ukierunkowany i ograniczny czasowo – możecie dopasować moc ładowania do autobusów ładujących się w danym momencie zależnie od ich poziomu naładowania baterii oraz rozkładu jazdy.
Close